Home / Κανονισμοί

Κανονισμοί

ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ WWW.WAGAS.GR

Αυτοί οι κανονισμοί, εφεξής καλούμενοι ως “Κανονισμοί”, ρυθμίζουν τους κανόνες σχετικά με την εκτέλεση όλων των δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στη σύναψη Ασφαλιστικής Σύμβασης με τον Χρήστη εξ αποστάσεως, συμπεριλαμβανομένης της σύναψης ασφαλιστικής σύμβασης, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων: υποβολή δηλώσεων, χωρίς την ταυτόχρονη παρουσία και των δύο μερών, με αποκλειστική χρήση μέσων εξ αποστάσεως επικοινωνίας μέχρι και τη σύναψη της σύμβασης, μέσω ασφαλιστικών διανομέων που παρέχουν υπηρεσίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ασφαλιστική Εταιρεία.

Ο Χρήστης συμφωνεί με την παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τους παρόντες Κανονισμούς όταν εκτελεί δραστηριότητες μέσω εξ αποστάσεως επικοινωνίας, γεγονός που ισοδυναμεί με αποδοχή του περιεχομένου των παρόντων Κανονισμών, οι οποίοι στις περιπτώσεις αυτές, πέραν των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Ασφάλισης, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της συναφθείσας ασφαλιστικής σύμβασης.

ΦΟΡΕΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

WAGASS.A. με έδρα στη Βαρσοβία- Πολωνία επί της οδού Rydygiera 15, εγγεγραμμένη στο Εμπορικό Μητρώο που υπάγεται στο Τοπικά αρμόδιο για την Βαρσοβία Δικαστήριο, XIV Οικονομικό Τμήμα του Εμπορικού Μητρώου υπό τον αριθμό 0000409365, ΑΦΜ 107-00-00-135, ποσό μετοχικού κεφαλαίου PLN 125.000, e-mail: info@wagas.gr, αριθμός εγγραφής στο μητρώο ασφαλιστικών πρακτόρων 11150656/A που ενεργεί ως ιδιοκτήτης της Ιστοσελίδας και ασφαλιστικός πράκτορας της ασφαλιστικής εταιρείας:

Helvetia Global Solutions Ltd, εγγεγραμμένη στο Πριγκιπάτο του Λιχτενστάιν FL-0002.191.766-9, με έδρα το Vaduz (FL-9490) στην οδ. Aeulestrasse 60, εξουσιοδοτημένη να ενεργεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο της συμφωνίας ελευθέρων συναλλαγών και της κοινής αγοράς του ΕΟΧ (Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος), στο εξής καλούμενη «Ασφαλιστική Εταιρία», εκπροσωπούμενη από την WAGAS S.A.

I.     ΟΡΙΣΜΟΙ

Οι όροι που χρησιμοποιούνται στους Κανονισμούς σημαίνουν:

  1. Ασφαλιστική Εταιρία – Helvetia Global Solutions Ltd,
  2. Διαχειριστής υπηρεσιών – διαχειριστής της Ιστοσελίδας WAGAS S.A.,
  3. Πράκτορας – WAGAS S.A,
  4. Υλικό – πληροφοριακό υλικό, που συντάσσεται σε ηλεκτρονική μορφή, σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες,
  5. Κανονισμοί – κανονισμοί για τη χρήση του ιστότοπου για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών και τη σύναψη και εκτέλεση ασφαλιστικών συμβάσεων μέσω επικοινωνίας εξ αποστάσεως,
  6. Χρήστης/Ασφαλισμένος – φορέας που συνάπτει ασφαλιστήριο συμβόλαιο χρησιμοποιώντας μέσα επικοινωνίας εξ αποστάσεως,
  7. Ιστότοπος – ιστοσελίδα www.wagas.gr,
  8. Υπηρεσία – εκτέλεση όλων των δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στη σύναψη ασφαλιστικής σύμβασης αποκλειστικά μέσω επικοινωνίας εξ αποστάσεως, μεταξύ άλλων: υποβολή δηλώσεων, αποστολή δικαιολογητικών μαζί με την οριστική σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης,
  9. Ασφαλιστική σύμβαση – σύμβαση βάσει της οποίας η Ασφαλιστική Εταιρεία αναλαμβάνει να παράσχει συγκεκριμένο όφελος εντός του πεδίου των εργασιών της σε περίπτωση ατυχήματος που προβλέπεται στη σύμβαση και ο λήπτης της ασφάλισης δεσμεύεται να καταβάλει ασφάλιστρο,
  10. ΓΟΑ –   Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις της Ασφαλιστικής Σύμβασης που συνάπτεται στο πλαίσιο του προγράμματος που επιλέγει ο Ασφαλισμένος και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Ασφαλιστικής Σύμβασης,
  11. Σύναψη σύμβασης εξ αποστάσεως – προσφορά για λογαριασμό της Ασφαλιστικής Εταιρείας από τον Πράκτορα υπηρεσίας που αποσκοπεί στη σύναψη Ασφαλιστικής Σύμβασης με τον Χρήστη, με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων εξ αποστάσεως επικοινωνίας μέχρι και τη σύναψη της σύμβασης,
  12. Παροχή υπηρεσίας με ηλεκτρονικά μέσα – η εκτέλεση μιας υπηρεσίας που παρέχεται χωρίς την ταυτόχρονη παρουσία των μερών (εξ αποστάσεως), μέσω της διαβίβασης δεδομένων κατόπιν ατομικού αιτήματος του χρήστη, τα οποία διαβιβάζονται και λαμβάνονται μέσω ηλεκτρονικού εξοπλισμού επεξεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιακής συμπίεσης και αποθήκευσης δεδομένων, τα οποία διαβιβάζονται, λαμβάνονται ή μεταδίδονται εξ ολοκλήρου μέσω τηλεπικοινωνιακού δικτύου, σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών αριθ. 4727/2020, ο οποίος εφαρμόζει τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (“ΕΚΗΚ”), που θεσπίστηκε με την οδηγία (ΕΕ) 2018/1972,
  13. Μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας – τεχνικές λύσεις, συμπεριλαμβανομένων συσκευών ΤΠΕ και εργαλείων λογισμικού που συνεργάζονται μαζί τους, που επιτρέπουν την επικοινωνία εξ αποστάσεως με τη χρήση μετάδοσης δεδομένων μεταξύ συστημάτων ΤΠΕ, ιδίως του Διαδικτύου, του τηλεφώνου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,
  14. Μέσα επικοινωνίας εξ αποστάσεως – μέσα επικοινωνίας χωρίς την ταυτόχρονη παρουσία και των δύο μερών, μεταξύ άλλων: μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας, μέσα τηλεφωνικής επικοινωνίας, υπηρεσίες ταχυδρομικών φορέων.

II.     ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ

  1. Οι παρόντες κανόνες και κανονισμοί αποτελούν τους κανονισμούς για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών αριθ. 4727/2020, ο οποίος εφαρμόζει τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (“ΕΚΗΚ”), που θεσπίστηκε με την οδηγία (ΕΕ) 2018/1972. Οι κανόνες και κανονισμοί αποσκοπούν στη συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στον εν λόγω νόμο, ιδίως όσον αφορά την προστασία των δικαιωμάτων των τελικών χρηστών και τη διαχείριση του ραδιοφάσματος. Επιπλέον, οι κανονισμοί συμμορφώνονται με τις γενικές αρχές της προστασίας των καταναλωτών, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας.
  2. Ο Χρήστης υποχρεούται να συμμορφώνεται με τις διατάξεις των Κανονισμών και ειδικότερα:
    1. να χρησιμοποιεί τις Υπηρεσίες με τρόπο που να συνάδει με την ισχύουσα νομοθεσία,
    2. να μην χρησιμοποιεί τον Ιστότοπο ή οποιαδήποτε από τις λειτουργίες του για σκοπούς άμεσης εμπορίας (μάρκετινγκ), συμπεριλαμβανομένης, ιδίως, της μη αποστολής εμπορικών πληροφοριών στον Διαχειριστή Υπηρεσιών κατά την έννοια του νόμου περί ηλεκτρονικής παροχής υπηρεσιών ή της τοποθέτησης τέτοιων πληροφοριών στον Ιστότοπο,
    3. να μην παρέχει παράνομο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένου ιδίως περιεχομένου που παραβιάζει τα προσωπικά ή άλλα δικαιώματα του παρόχου υπηρεσιών ή τρίτων.
  3. Η Υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από Χρήστες που είναι ενήλικες, δηλαδή άνω των 18 ετών και έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα.
  4. Πληροφορίες σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά και το αντικείμενο της υπηρεσίας σχετικά με τη σύναψη σύμβασης ασφάλισης εξ αποστάσεως, τις αρχές της πληρωμής ασφαλίστρων, τον κίνδυνο που σχετίζεται με την υπηρεσία, εάν υπάρχει, το κόστος, την ημερομηνία και τη μέθοδο απόδοσης που προκύπτει από την ασφάλιση σύμβαση, η περίοδος κατά την οποία η προσφορά της Ασφαλιστικής Εταιρείας είναι δεσμευτική, το δικαίωμα υπαναχώρησης από την ασφαλιστική σύμβαση, η ελάχιστη περίοδος για την οποία πρέπει να συναφθεί η ασφαλιστική σύμβαση, το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, εάν υπάρχει, σε κατάλληλες περιπτώσεις – την ύπαρξη εγγυητικού ταμείου, τη γλώσσα που χρησιμοποιείται στις σχέσεις με τον καταναλωτή, το δίκαιο της ισχύουσας χώρας που αποτελεί τη βάση για τις σχέσεις του επιχειρηματία με τον καταναλωτή πριν από τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης και το δίκαιο που εφαρμόζεται στη σύναψη και εκτέλεση της σύμβασης, το αρμόδιο δικαστήριο για την επίλυση διαφορών που σχετίζονται με την εκτέλεση της ασφαλιστικής σύμβασης, περιλαμβάνονται στην ασφαλιστική σύμβαση, μεταξύ άλλων: των σχετικών με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο Όρων και Προϋποθέσεων, την Κάρτα Προϊόντος και του Πληροφοριακού Εγγράφου.
  5. Οι Γενικοί Όροι, το Πληροφοριακό Έγγραφο, η Ειδοποίηση Επεξεργασίας Δεδομένων, η Κάρτα Προϊόντος, οι Κανονισμοί είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα www.wagas.gr με τρόπο που επιτρέπει στον Χρήστη να τα κατεβάσει, να τα αποθηκεύσει στον υπολογιστή του και να τα αποθηκεύσει και να τα αναπαραγάγει στο πλαίσιο των συνήθων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις διατάξεις της ελληνικής νομοθεσίας, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών άρθρων του Νόμου 4727/2020 για την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (ΕΚΗΚ) και άλλων εφαρμοστέων διατάξεων της ελληνικής νομοθεσίας.
  6. Η εκτέλεση ενεργειών μέσω της εξ αποστάσεως επικοινωνίας με τη μορφή της χρήσης του δικτυακού τόπου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ισοδυναμεί με τη σύναψη συμφωνίας για την παροχή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα υπό τους όρους που περιγράφονται στον Κανονισμό και σε άλλα έγγραφα.
  7. Προϋπόθεση για τη χρήση των υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω μέσων επικοινωνίας εξ αποστάσεως είναι η αποδοχή των διατάξεων του Κανονισμού. Οι Κανονισμοί είναι διαθέσιμοι στην ιστοσελίδα www.wagas.gr και παραδίδονται επίσης στον Χρήστη πριν από τη σύναψη της Ασφαλιστικής Σύμβασης.

III.     ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΨΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.

  1. Σύναψη ασφαλιστικής σύμβασης και η διαδικασία που οδηγεί στη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης.

Μέσω της Ιστοσελίδας, ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα να συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο GAP και, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας που αποσκοπεί στη σύναψη ασφαλιστικής σύμβασης, – να κατεβάσει και να διαβάσει την τεκμηρίωση που σχετίζεται με το προσφερόμενο ασφαλιστήριο συμβόλαιο, να λάβει πληροφορίες σχετικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα που ο διανομέας θεωρεί ότι ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις που προκύπτουν από την Ανάλυση των Αναγκών του Πελάτη (ΑΑΠ) με τον ακόλουθο τρόπο:

  1. Ο Χρήστης επιλέγει το ασφαλιστικό προϊόν που τον ενδιαφέρει μέσω της Ιστοσελίδας, στη συνέχεια συμπληρώνει τις απαιτούμενες πληροφορίες και δεδομένα, επιλέγει τη διάρκεια της ασφαλιστικής κάλυψης, λαμβάνει πληροφορίες για το ποσό του ασφαλίστρου και επιλέγει τον τρόπο πληρωμής και ο Πράκτορας αναλύει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του (το λεγόμενο ΑΑΠ).
  2. Προϋπόθεση για τη σύναψη της Ασφαλιστικής Σύμβασης από τον Χρήστη είναι η παροχή προσωπικών δεδομένων και στοιχείων επικοινωνίας και η ανάγνωση και αποδοχή του περιεχομένου των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων που παρέχονται στον Χρήστη, την Κάρτα Προϊόντος, τους Κανονισμούς, την δήλωση ότι έχει διαβάσει τη ρήτρα πληροφοριών σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, την δήλωση τεκμηριωμένης απόφασης σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα που επιλέχθηκαν με την υποστήριξη του διανομέα χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που παρέχονται για τον προσδιορισμό αναγκών και απαιτήσεων (το λεγόμενο ΑΑΠ), δήλωση σχετικά με τα παρεχόμενα δεδομένα, και αποδοχή των όρων του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, συμπεριλαμβανομένου του ποσού του ασφαλίστρου. Ο χρήστης μπορεί να κατεβάσει επιλεγμένα έγγραφα.
  3. Μετά την ολοκλήρωση των παραπάνω δραστηριοτήτων και την θετική επαλήθευση των απαιτήσεων και αναγκών με χρήση του ΑΑΠ, καθώς και την επιλογή των απαιτούμενων συναινέσεις ή/και δηλώσεων, ο Χρήστης λαμβάνει την αίτηση, την Κάρτα Προϊόντος, πληροφοριακά έγγραφα μαζί με πληροφορίες για τον τρόπο πληρωμής του ασφαλίστρου.
  4. Μετά την αποδοχή της αίτησης και την καταβολή του οφειλόμενου ασφάλιστρου, ο Χρήστης λαμβάνει το συμβόλαιο, την Κάρτα Προϊόντος, πληροφοριακό έγγραφο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δώσει.
  5. Η σύναψη της Ασφαλιστικής Σύμβασης μεταξύ του Χρήστη και της Ασφαλιστικής Εταιρείας πραγματοποιείται με την παράδοση του ασφαλιστικού παραστατικού στον Χρήστη.
  6. Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του Συμβαλλομένου, του Ασφαλισμένου και του Ασφαλιστή, η περιγραφή των παροχών που προβλέπονται από τη σύμβαση ασφάλισης και ο τρόπος εξόφλησης απαιτήσεων σχετικά με το συμβάν που καλύπτεται από την ασφάλιση καθορίζονται στους Όρους Ασφάλισης και στην Κάρτα Προϊόντος.
  7. Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για τις συνέπειες που προκύπτουν από την παροχή ψευδών, εσφαλμένων ή παραπλανητικών δεδομένων.
  1. Εκτέλεση ασφαλιστικής σύμβασης που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως.

Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την εκτέλεση δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την εκτέλεση της Σύμβασης ασφάλισης, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, πληροφοριών σχετικά με τη διαδικασία αναγγελίας ζημίας, υποβολής καταγγελίας, περιλαμβάνονται στους Όρους Ασφάλισης, τον Κανονισμό και το Ενημερωτικό Έγγραφο.

IV.     ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

  1. Η χρήση του ιστότοπου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προϋποθέτει ότι το σύστημα πληροφορικής του χρήστη πληροί τις ακόλουθες ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις:
    1. πρόσβαση στο Διαδίκτυο,
    2. χρήση ενός από τα ακόλουθα προγράμματα περιήγησης ιστού: Mozilla FireFox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer, αποδοχή cookies.
  2. Η σύναψη συμβάσης για την παροχή Υπηρεσιών και η χρήση τους, εκτός από την εκπλήρωση των ελάχιστων τεχνικών απαιτήσεων που περιγράφονται παραπάνω από το σύστημα πληροφορικής του Χρήστη, απαιτεί από τον Χρήστη να χρησιμοποιεί πρόγραμμα για την αναπαραγωγή αρχείων σε μορφή «pdf». και ο Χρήστης να έχει e-mail.

V.     ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

  1. Κατά τη χρήση της Ιστοσελίδας, αποθηκεύονται στη συσκευή του Χρήστη μικρά αρχεία (ιδιαίτερα αρχεία κειμένου) (υπολογιστής, smartphone, tablet κ.λπ.), τα οποία περιέχουν πληροφορίες απαραίτητες για τη σωστή χρήση της Ιστοσελίδας.
  2. Τα cookies δεν περιέχουν δεδομένα που ταυτοποιούν τον Χρήστη και δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό της ταυτότητας κανενός. Αυτά τα αρχεία δεν είναι σε καμία περίπτωση επιβλαβή για τη συσκευή του Χρήστη και δεν αλλάζουν τις ρυθμίσεις της ή τις ρυθμίσεις του λογισμικού που είναι εγκατεστημένο σε αυτήν. Το περιεχόμενο αυτών των αρχείων μπορεί να διαβαστεί μόνο από τον διακομιστή που τα δημιούργησε.
  3. Όταν ο Χρήστης χρησιμοποιεί τον Ιστότοπο, ο Ιστότοπος χρησιμοποιεί δύο τύπους cookies: cookies περιόδου λειτουργίας και μόνιμα cookies. Τα αρχεία περιόδου λειτουργίας είναι προσωρινά αρχεία που αποθηκεύονται στη συσκευή του Χρήστη μέχρι να φύγουν από τον ιστότοπο ή να κλείσουν το πρόγραμμα περιήγησης. Τα μόνιμα αρχεία αποθηκεύονται στη συσκευή του χρήστη για το χρόνο που καθορίζεται στις παραμέτρους αυτών των αρχείων ή μέχρι να διαγραφούν από τον χρήστη.
  4. Η Ασφαλιστική Εταιρεία, ο Πράκτορας και ο Διαχειριστής Υπηρεσιών χρησιμοποιούν τεχνικά cookies μέσω των οποίων ο Χρήστης χρησιμοποιεί τον Ιστότοπο. Χρησιμοποιούμε μόνο αρχεία που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της Ιστοσελίδας, αυτά τα αρχεία δεν απαιτούν τη συγκατάθεση του Χρήστη. Χωρίς την αποθήκευση τους στη συσκευή του Χρήστη, είναι αδύνατη η χρήση της Ιστοσελίδας.
  5. Οι οντότητες που αναφέρονται στην παράγραφο 4 ανωτέρω χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που αναφέρονται στην παράγραφο 4 ανωτέρω προκειμένου να προβάλλουν σωστά τον δικτυακό τόπο και να τον προσαρμόζουν στις ατομικές ανάγκες των χρηστών.
  6. Εκτός από τις αναφερόμενες οντότητες, τα cookies ενδέχεται να χρησιμοποιούνται και από εξωτερικά τρίτα μέρη. Πρόκειται κυρίως για εργαλεία ανάλυσης και διαφήμισης, όπως τα Google Analytics, Google Ads, Facebook Pixel και Facebook Ads. Οι χρήστες θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι ενδέχεται να χρησιμοποιούνται εργαλεία όπως το Hotjar και το Crazy Egg (για την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών στον ιστότοπο) ή εργαλεία επαναστόχευσης από άλλους παρόχους, όπως το Twitter Ads ή το LinkedIn Ads. Η χρήση αυτών των αρχείων μας επιτρέπει να προσαρμόζουμε καλύτερα τον ιστότοπο στις ανάγκες των χρηστών, να αναλύουμε τη συμπεριφορά τους και να μετράμε την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών εκστρατειών.
  7. Κατά τον αποκλεισμό των cookies στις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης Ιστού ή τον αποκλεισμό τους με άλλο τρόπο (ιδίως χρησιμοποιώντας τις λειτουργίες ενός προγράμματος τείχους προστασίας), ο Χρήστης θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο αποκλεισμός αυτός μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη δυνατότητα χρήσης του Ιστότοπου.
  8. Ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει το πρόγραμμα περιήγησης ώστε να εμποδίζει την αυτόματη αποδοχή των cookies ή να ενημερώνεται κάθε φορά που αποστέλλεται ένα αρχείο στη συσκευή του.
  9. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Χρήστη στον Ιστότοπο, εμφανίζεται ένα banner που ενημερώνει ότι χρησιμοποιεί cookies.
  10. Δεδομένου ότι ορισμένα από τα cookies που χρησιμοποιούμε συνιστούν προσωπικά δεδομένα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο διαχειριστής των προσωπικών σας δεδομένων, δηλαδή ο φορέας που αποφασίζει για τους σκοπούς και τα μέσα επεξεργασίας, είναι ο φορέας που αναφέρεται στη ρήτρα πληροφόρησης σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που σας παραδίδονται πριν από τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, σύμφωνα με την οποία τα προσωπικά σας δεδομένα θα υποβληθούν επίσης σε επεξεργασία προκειμένου να διασφαλιστούν οι βασικές λειτουργίες της Υπηρεσίας της Ιστοσελίδας.

VI.     ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

  1. Ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα σύναψης σύμβασης για την παροχή της Υπηρεσίας, με την προϋπόθεση ότι η χρήση της Υπηρεσίας είναι δυνατή μόνο εφόσον ο Πράκτορας ή η Ασφαλιστική Εταιρεία επιτρέπει τη χρήση της Υπηρεσίας.
  2. Η Υπηρεσία είναι δωρεάν και διατίθεται σε κάθε Χρήστη με την επιφύλαξη των διατάξεων της Κανονισμών.
  3. Η Υπηρεσία είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα. Η χρήση του δικτυακού τόπου είναι δωρεάν, εκτός από το κόστος πρόσβασης στο Διαδίκτυο που επιτρέπει τη χρήση του δικτυακού τόπου.
  4. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα σε σχέση με την παροχή της υπηρεσίας ηλεκτρονικά και εξ αποστάσεως παρέχονται στον δικτυακό τόπο καθώς και στη ρήτρα πληροφοριών σχετικά με την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

VII.     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

  1. Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας σε όλο το περιεχόμενο που διατίθεται στον Ιστότοπο και στα Υλικά, συμπεριλαμβανομένων, ιδίως, του περιεχομένου του Ιστότοπου και των Υλικών, των γραφικών, λεκτικών και λεκτικών/παραστατικών στοιχείων, των λύσεων πλοήγησης και του λογισμικού, της επιλογής και της διάταξης που παρουσιάζονται στο Περιεχόμενο, καθώς και των διαδικτυακών ονομάτων χώρου και των εμπορικών σημάτων προστατεύονται νομικά και ανήκουν στην WAGAS.
  2. Ο Χρήστης δικαιούται να χρησιμοποιεί τον Ιστότοπο και τα Υλικά μόνο στο πλαίσιο της επιτρεπόμενης προσωπικής χρήσης. Οποιαδήποτε χρήση της Ιστοσελίδας ή του Υλικού πέραν των προαναφερθέντων ορίων απαιτεί τη συγκατάθεση της WAGAS.
  3. Το περιεχόμενο (εν όλω, εν μέρει ή περιληπτικά) του δικτυακού τόπου δεν επιτρέπεται να αντιγραφεί, αναπαραχθεί, αναδημοσιευθεί, προωθηθεί, μεταδοθεί ή διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση της Εταιρείας.

VIII.     ΕΥΘΥΝΗ

Ούτε η Ασφαλιστική Εταιρεία, ο Πράκτορας ούτε ο Διαχειριστής της Υπηρεσίας ευθύνονται για:

  1. οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία που προκαλείται από λόγους πέραν του ελέγχου της Ασφαλιστικής Εταιρείας, του Πράκτορα ή του Διαχειριστή της Υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένων, ιδίως, εκείνων που προκύπτουν από διαταραχές στη λειτουργία της Υπηρεσίας και άλλων μέσων απομακρυσμένης επικοινωνίας ή τη μη διαθεσιμότητά τους προς χρήση, που προκαλούνται από λόγους πέραν του ελέγχου του Διαχειριστή της Υπηρεσίας, του Πράκτορα ή της Ασφαλιστικής Εταιρείας, ή εκείνων που προκύπτουν από γεγονότα τα οποία η Ασφαλιστική Εταιρεία, ο Πράκτορας ή ο Διαχειριστής της Υπηρεσίας δεν μπορούσαν να αποτρέψουν,
  2. τεχνικά προβλήματα ή περιορισμοί που εμφανίζονται στον εξοπλισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών, στον τερματικό εξοπλισμό, στο σύστημα επικοινωνιών δεδομένων και στην τηλεπικοινωνιακή υποδομή που χρησιμοποιεί ο Χρήστης, τα οποία εμποδίζουν τον Χρήστη να χρησιμοποιήσει σωστά τον Ιστότοπο ή την Υπηρεσία.

IX.     ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

  1. Σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και την οδηγία της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την ασφαλιστική σύμβαση εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για τη σύναψη της σύμβασης ή από τη στιγμή που θα λάβετε τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με μια σύμβαση εξ αποστάσεως. Για να ασκήσετε το δικαίωμα αυτό, πρέπει να αποστείλετε τη δήλωση υπαναχώρησής σας πριν από τη λήξη της προαναφερόμενης προθεσμίας.
  2. Δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση ασφάλισης εάν η υπηρεσία έχει εκτελεστεί πλήρως κατόπιν ρητής αίτησής σας πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών. Στην περίπτωση αυτή, χάνετε τη δυνατότητα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση μετά την εκτέλεσή της.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης πρέπει να αποστέλλεται στη διεύθυνση που αναφέρεται στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις (ΓΟΠ).

X.     ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

  1. Απαιτήσεις σχετικά με τη συναφθείσα ασφαλιστική σύμβαση

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την υποβολή απαίτησης σχετικά με την ασφαλιστική κάλυψη που παρέχεται από την Ασφαλιστική Εταιρεία καθορίζονται στους ΓΟΠ.

  1. Καταγγελίες που δεν σχετίζονται με τη συναφθείσα ασφαλιστική σύμβαση

Οι προϋποθέσεις για την υποβολή καταγγελίας που δεν σχετίζεται με την ασφαλιστική κάλυψη που παρέχει ο ασφαλιστής αναφέρονται στο Πληροφοριακό Έγγραφο.

  1. Καταγγελίες σχετικά με τη λειτουργία της Υπηρεσίας
  1. Ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία της Υπηρεσίας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία συνέβη το γεγονός που προκάλεσε την καταγγελία.
  2. Η καταγγελία υποβάλλεται στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου complaints@wagas.gr με την σημείωση: Καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία της Ιστοσελίδας ή εγγράφως στην ταχυδρομική διεύθυνση της WAGAS S.A. οδ.Rydygiera 15, 01-793 Βαρσοβία.
  3. Η καταγγελία θα πρέπει να περιλαμβάνει: το όνομα και το επώνυμο του Χρήστη, τη διεύθυνση e-mail του Χρήστη και τον λόγο υποβολής της καταγγελίας, και σε περίπτωση γραπτής καταγγελίας – επίσης την υπογραφή.
  4. Η καταγγελία εξετάζεται από την WAGAS εντός 30 ημερών το πολύ από την ημερομηνία της πραγματικής υποβολής της. Ο Διαχειριστής της Υπηρεσίας ενημερώνει αμέσως τον Χρήστη για τον τρόπο εξέτασης της καταγγελίας.
  5. Η καταγγελία που υποβάλλεται μετά τη λήξη της προθεσμίας και προκύπτει από μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς δεν εξετάζεται από την WAGAS, η οποία ενημερώνει αμέσως τον χρήστη για το γεγονός αυτό..
  1. Διαδικτυακή πλατφόρμα επίλυσης διαφορών

Για τις συμβάσεις που συνάπτονται μέσω του Διαδικτύου, είναι δυνατή η χρήση της πλατφόρμας ODR (Online Dispute Resolution) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η εν λόγω πλατφόρμα είναι ένα εργαλείο για την επιγραμμική επίλυση διαφορών μεταξύ εμπόρων και καταναλωτών και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή πληροφοριών και ως μέσο επίλυσης πιθανών συγκρούσεων. Για την επικοινωνία με την πλατφόρμα ODR, διατίθεται ηλεκτρονικός σύνδεσμος στην ακόλουθη διεύθυνση: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN

XI.     ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΜΕΣΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  1. Ο αντισυμβαλλόμενος μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση ασφάλισης, σύμφωνα με τις διατάξεις που αναφέρονται στους Ο&Σ, και τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, βάσει των κανονισμών.
  2. Ο χρήστης δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση για την παροχή της υπηρεσίας με ηλεκτρονικά μέσα ανά πάσα στιγμή, χωρίς αιτιολογία, με κοινοποίηση που αποστέλλεται στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: info@wagas.gr

XII. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΜΠΟΡΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Η γλώσσα που χρησιμοποιείται στη σχέση μεταξύ του εμπόρου και του καταναλωτή είναι η ελληνική.

XIII. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

  1. Το εφαρμοστέο δίκαιο στη σχέση μεταξύ του Πράκτορα ή της Ασφαλιστικής Εταιρείας και του καταναλωτή πριν από τη σύναψη της Ασφαλιστικής Σύμβασης, καθώς και στη σύναψη και εκτέλεση της Ασφαλιστικής Σύμβασης, είναι το ελληνικό δίκαιο.
  2. Αγωγή για απαίτηση που απορρέει από την ασφαλιστική σύμβαση μπορεί να ασκηθεί σύμφωνα με τους κανόνες γενικής δικαιοδοσίας ή ενώπιον του δικαστηρίου που είναι αρμόδιο για τον τόπο κατοικίας ή την έδρα του αντισυμβαλλομένου, του ασφαλισμένου ή του δικαιούχου βάσει της ασφαλιστικής σύμβασης. Αγωγή για απαίτηση που δεν βασίζεται στην ασφαλιστική σύμβαση μπορεί να ασκηθεί σύμφωνα με τους κανόνες γενικής δικαιοδοσίας.

XIV.     ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

  1. Τόσο το περιεχόμενο των πληροφοριών που αναρτώνται στον Ιστότοπο όσο και το περιεχόμενο των Υλικών έχουν μόνο ενδεικτικό χαρακτήρα. Το εν λόγω περιεχόμενο δεν συνιστά προσφορά για τη σύναψη σύμβασης κατά την έννοια του ελληνικού δικαίου, ανεξάρτητα από τον τρόπο παρουσίασής του στον Χρήστη.
  2. Οι χρήστες του δικτυακού τόπου δικαιούνται ανά πάσα στιγμή να λαμβάνουν, να αναπαράγουν και να καταγράφουν τους Κανόνες δωρεάν μέσω ενός συνδέσμου στην αρχική σελίδα του δικτυακού τόπου, με τη μορφή αρχείου pdf.
  3. Σε θέματα που δεν καλύπτονται από τον παρόντα Κανονισμό, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα και άλλων εφαρμοστέων ελληνικών νόμων.
  4. Οι διατάξεις του εσωτερικού κανονισμού διέπονται από το ελληνικό δίκαιο.
  5. Σε περίπτωση οποιασδήποτε ασυμφωνίας μεταξύ των Κανονισμών και των Γενικών Όρων, υπερισχύουν οι Γενικοί Όροι.
Μενού