Home / Συχνές ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

1. Τι είναι η ασφάλεια GAP;

Η  ασφάλεια GAP είναι μια συμπληρωματική ασφάλιση στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης.

Το GAP προσφέρει προστασία για την αρχική αξία του οχήματος (από την ημερομηνία ασφάλισης) σε περίπτωση που συμβεί γεγονός που οδηγεί σε ολική απώλεια ή κλοπή.

Η ασφάλεια GAP καλύπτει τη διαφορά μεταξύ της αρχικής τιμής ενός νεοαγορασμένου οχήματος ή της αξίας που καθορίζεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης σε περίπτωση οδήγησης του οχήματος και την αγοραία αξία του οχήματος κατά την ημερομηνία της ολικής απώλειας.

Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση ολικής απώλειας, ο ασφαλισμένος θα λάβει δύο αποζημιώσεις: μία από το βασικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο και μία από το συμβόλαιο GAP, επιτρέποντάς του έτσι να αγοράσει ένα αυτοκίνητο παρόμοιας κατηγορίας/αξίας με το αυτοκίνητο που έχασε.

2. Γιατί χρειάζομαι ασφάλεια GAP; Αξίζει να την αγοράσω;

Κανείς από εμάς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον, αλλά κάτι είναι σίγουρο: ατυχήματα και κλοπές συμβαίνουν κάθε μέρα. Αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε!

Εδώ είναι κάποια γεγονότα που μπορεί να σας εκπλήξουν:

  • Μια σύγκρουση ή ατύχημα, συμβαίνει κάθε 6 λεπτά. Φανταστείτε το!
  • Οι ολικές ζημιές; Μετριούνται σε εκατομμύρια ευρώ.
  • Κάθε ώρα, ένα αυτοκίνητο εξαφανίζεται, και μόνο το 20% τους ανευρίονται.
  • Καιρικές συνθήκες όπως ισχυρές βροχοπτώσεις και πλημμύρες έχουν καταστρέψει χιλιάδες οχήματα.

Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η ασφάλεια GAP. Αυτή η ασφάλεια καλύπτει την απώλεια αξίας του οχήματός σας, προσφέροντας σας την άνεση που χρειάζεστε. Με την ασφάλεια GAP, θα βρεθείτε πίσω στο δρόμο γρηγορότερα και με λιγότερες ανησυχίες.

3. Ποια είναι η μέγιστη αξία του οχήματος που μπορεί να ασφαλιστεί;

Η μέγιστη αξία του οχήματος που μπορούμε να αποδεχτούμε για ασφάλιση είναι 100.000 EUR.

4. Σε ποια ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να αγοράσετε την ασφάλεια Αστικής Ευθύνης, ώστε να λειτουργεί με την ασφάλεια GAP WAGAS;

Η ασφάλεια Αστικής Ευθύνης μπορεί να αγοραστεί από οποιαδήποτε εταιρεία που λειτουργεί στην Ελλάδα. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η αγορασμένη ασφάλεια Αστικής Ευθύνης καλύπτει όλους τους κινδύνους σχετιζόμενους με την πλήρη ζημιά και την κλοπή του οχήματος.

5. Μπορώ να αλλάξω ασφαλιστική εταιρεία Αστικής Ευθύνης κατά τη διάρκεια της ασφάλειας GAP WAGAS;

ΝΑΙ. Επιλέξτε την πιο ευνοϊκή προστασία για εσάς με την καλύτερη ασφάλιστρη συνειδητοποιώντας να εξασφαλίσετε ότι η συμφωνηθείσα ασφάλεια Αστικής  Ευθύνης καλύπτει όλους τους κινδύνους σχετιζόμενους με την πλήρη ζημιά και την κλοπή του οχήματος.

6. Ποια οχήματα δεν μπορούν να ασφαλιστούν μέσω της ασφάλειας GAP WAGAS;

Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη στους Όρους και Προϋποθέσεις Ασφάλισης.

Δεν ασφαλίζουμε:

  • οχήματα που νοικιάζονται βραχυπρόθεσμα
  • χρησιμοποιούμενα ως ταξί, Uber, Bolt, Free Now
  • χρησιμοποιούμενα για διδασκαλία οδήγησης και εκπαίδευση οδηγών
  • προνομιούχα οχήματα (οχήματα εξοπλισμένα με μπλε ή πορτοκαλί φως, αστυνομία, ασθενοφόρα ή άλλα οχήματα διάσωσης)
  • συγκεκριμένες μάρκες / μοντέλα όπως: Ariel, Aston Martin, Bentley, Ferrari, Hummer, Lamborghini, Lotus, Maserati, Maybach, Mitsubishi σειρά Evo, Nissan GT-R, Rolls Royce, Subaru SVX, Impreza WRX, STI
  • οχήματα που έχουν κατασκευαστεί ή εισαχθεί για αγορές εκτός Ευρώπης, όπως η αμερικανική αγορά.
7. Μπορώ να αγοράσω ασφάλεια GAP για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο;

ΝΑΙ. Το GAP WAGAS είναι διαθέσιμο τόσο για νέα όσο και για μεταχειρισμένα οχήματα.

8. Ποια είναι η μέγιστη ηλικία ενός αυτοκινήτου για να είναι επιλέξιμο για ασφάλιση GAP;

Μπορείτε να ασφαλίσετε το όχημά σας με ασφάλεια GAP εάν δεν είναι παλαιότερο από 6 χρόνια κατά τη στιγμή που θα το προσθέσετε στην ασφάλιση.

Η ηλικία του οχήματος υπολογίζεται από την ημερομηνία της πρώτης του εγγραφής μέσα στο έτος κατασκευής του έως την ημερομηνία που συνάπτεται η σύμβαση ασφάλισης GAP. Αν το όχημα έχει πρώτη εγγραφή μετά το έτος κατασκευής του, τότε η ηλικία του υπολογίζεται από την 31η Δεκεμβρίου του έτους κατασκευής.

9. Πρέπει να τραβήξω / να επισυνάψω φωτογραφίες του οχήματος κατά τη διαδικασία ασφάλισης GAP;

ΟΧΙ, δεν είναι απαραίτητο να επισυνάψετε φωτογραφίες του οχήματος για την ασφάλιση GAP.

10. Μπορεί να εκδοθεί ένα ασφαλιστήριο εκ των προτέρων;

ΟΧΙ

11. Πόσο χρόνο έχω για να αγοράσω ένα συμβόλαιο GAP;

Η ασφάλιση GAP μπορεί να αγοραστεί εντός 90 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου για την αγορά του οχήματος ή  μπορούμε να την αγοράσουμε 30 ημέρες πριν ή 30 ημέρες μετά την ημερομηνία ανανέωσης του ασφαλιστηρλιου συμβολαίου αστικής ευθύνης.

12. Πόσο καιρό πρέπει να περιμένω για το συμβόλαιο και τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Ασφάλισης;

Τα ασφαλιστικά έγγραφα (GTC, IPID, Πληροφοριακό Δελτίο) θα αποστέλλονται στην παρεχόμενη διεύθυνση e-mail μετά την αποδοχή της αίτησης ασφάλισης, ενώ το ασφαλιστήριο θα αποστέλλεται στην παρεχόμενη διεύθυνση αμέσως μετά την καταγραφή της πληρωμής για το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο.

Εάν δεν συμβαίνει αυτό, σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε εάν το μήνυμα από εμάς δεν έχει σταλεί στον φάκελο SPAM ή εάν o φάκελος εισερχόμενων δεν είναι γεμάτος.

13. Για ποια περίοδο μπορώ να αγοράσω ασφάλεια GAP;

Η ασφάλιση είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εκδοχές:

  • 24 μήνες
  • 36 μήνες
  • 48 μήνες
  • 60 μήνες Η συνδρομή για την ασφάλιση καλύπτει ολόκληρη την περίοδο ασφάλισης και είναι πληρωτέα εφάπαξ.
14. Πρέπει να έχω ασφάλιση αστικής ευθύνης για όλη τη διάρκεια της ασφάλισης GAP;

ΝΑΙ. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης πρέπει να ισχύει για όλη τη διάρκεια της ασφάλισης GAP.

15. Πότε μπορεί να επιστραφεί το ασφάλιστρο;

Εάν το ασφαλιστήριο ακυρωθεί πριν από την ημερομηνία λήξης του, το ασφάλιστρο μπορεί να επιστραφεί πλήρως ή εν μέρει στον κάτοχο της ασφάλισης. Η επιστροφή του ασφαλίστρου είναι δυνατή σε περίπτωση υπαναχώρησης από την ασφάλιση εντός 30 ημερών, εάν ο αντισυμβαλλόμενος είναι φυσικό πρόσωπο / 7 ημέρες, σε περίπτωση επιχειρηματιών, από την ημερομηνία σύναψης του συμβολαίου ή σε περίπτωση πώλησης του όχημα.

Στην περίπτωση πώλησης του οχήματος (χωρίς ασφάλιση) όταν το ασφαλιστήριο δεν έχει μεταβιβαστεί στον νέο αγοραστή.
Σε περίπτωση πληρωμής του 100% της αξίας του οχήματος από την κύρια ασφαλιστική εταιρεία σε σχέση με ολική απώλεια ή κλοπή του οχήματος.

Το ποσό του ασφαλίστρου που επιστρέφεται θα εξαρτηθεί από το χρόνο για τον οποίο το ασφαλιστήριο προστατεύει τον ασφαλισμένο. Κάθε φορά το ασφάλιστρο επιστρέφεται κατόπιν γραπτής αίτησης του ασφαλισμένου και είναι ανάλογο του αχρησιμοποίητου χρόνου.

16. Πώς μπορώ να ακυρώσω την ασφάλεια GAP;

Είμαστε βέβαιοι ότι τα προϊόντα μας είναι κατάλληλα για κάθε πελάτη. Ωστόσο, εάν θέλετε να τερματίσετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θα βρείτε τις απαραίτητες πληροφορίες εδώ.

Μπορείτε να ακυρώσετε το ασφαλιστήριό σας στέλνοντας τη συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη φόρμα ακύρωσης με ταχυδρομείο – στη διεύθυνση που αναγράφεται στο συμβόλαιο GAP ή με e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση e-mail: info@wagas.gr

17. Τι γίνεται αν η αξία του οχήματος είναι διαφορετική στο τιμολόγιο από ό,τι στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης;

Αυτό μπορεί να συμβεί σε πολλές περιπτώσεις, π.χ.:

Όταν αγοράζετε ένα μισθωμένο όχημα, η αξία του οχήματος στο τιμολόγιο θα είναι χαμηλότερη από την πραγματική, τρέχουσα αγοραία αξία του αυτοκινήτου και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε θυμάσται να εισάξετε  την αξία από το τρίτο μέρος ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης ως αρχική αξία.

Το αυτοκίνητο εισήχθη από το εξωτερικό, ο κάτοχος της ασφάλισης έχει αποτίμηση από ανεξάρτητο πραγματογνόμονα, η οποία ήταν η βάση για τη σύναψη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης – τότε θα πρέπει να εισάξετε  την αξία από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης ως την αρχική τιμή.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε από κατάστημα προμηθειών, η τιμολογιακή του αξία διαφέρει από την αξία του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης. Σε μια τέτοια περίπτωση, η χαμηλότερη τιμή είναι η κυρίαρχη τιμή.

Θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι η ασφάλεια GAP προστατεύει το κεφάλαιο που επενδύεται στην αγορά του αυτοκινήτου. Εάν το αυτοκίνητο αγοράζεται λαμβάνοντας υπόψη τις εκπτώσεις (π.χ. εκπτώσεις vintage και άλλες) και επομένως – πληρώσαμε λιγότερα για το αυτοκίνητο από την τιμή καταλόγου και την αγοραία αξία που προκύπτει από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης τρίτων, τότε η προστασία GAP καλύπτει το ποσό που πράγματι πληρώθηκε.

18. Τι γίνεται αν δεν έχω τιμολόγιο επειδή είναι μέρος της μίσθωσης;

Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορούμε να δεχτούμε μια σάρωση της σύμβασης μίσθωσης που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα του αντισυμβαλλομένου, τα δεδομένα του οχήματος, την ημερομηνία αγοράς και την αξία του οχήματος ως επιβεβαίωση της αγοράς του οχήματος και της αξίας του.

19. Πώς μπορώ να αναφέρω αλλαγές στις λεπτομέρειες της ασφάλειάς μου GAP;

Για να αποφύγετε επιπλοκές στη διαδικασία διευθέτησης αποζημιώσεων, ενημερώστε αμέσως τον διαχειριστή του προγράμματος για αλλαγές στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο (π.χ. αλλαγή αριθμού κυκλοφορίας οχήματος).

Μπορείτε να αναφέρετε τις αλλαγές απευθείας στον διαχειριστή του προγράμματος WAGAS S.A. μέσω τηλεφώνου 211 1983613 ή ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@wagas.gr

20. Ποιος είναι ο ρόλος της Helvetia σε αυτό το πρόγραμμα;

Η Helvetia Global Solutions Ltd ενεργεί ως ασφαλιστική εταιρεία σε αυτό το πρόγραμμα. Helvetia Global Solution Ltd, εγγεγραμμένη στο Πριγκιπάτο του Λιχτενστάιν με αριθμό FL 0002.191.766-9, με έδρα στο Vaduz (FL-9490) στην Aeulestrasse 60, εξουσιοδοτημένη να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα βάσει της Συμφωνίας Ελεύθερου Εμπορίου και Κοινής Αγοράς του ΕΟΧ ( Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος)
• Βαθμολογήθηκε “A” από την Standard & Poor’s Rating Services
• Ασφαλιστικός ηγέτης στην Ελβετία.
• με ισχυρή θέση στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων: στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ισπανία και την Ιταλία·
• δραστηριοποιείται στους τομείς ζωής, ακινήτων και αντασφαλίσεων για περισσότερους από 5 εκατομμύρια πελάτες

21. Ποια είναι η λειτουργία του WAGAS σε αυτό το πρόγραμμα;

Η WAGAS S.A. πρωτίστως, είναι ασφαλιστικός πράκτορας και διαχειριστής αυτού του ασφαλιστικού προγράμματος και έχει όλα τα απαραίτητα πληρεξούσια για να ενεργεί για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας.

22. Σε ποια έγγραφα βασίζεται η ασφάλιση GAP;

Η ασφάλεια GAP συνάπτεται με βάση τα ακόλουθα έγγραφα:
– άδεια κυκλοφορίας,
– πλήρες ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης,
– τιμολόγιο αγοράς.

23. Μπορεί να συναφθεί ασφάλιση από επιχειρηματική οντότητα ή άτομο που διευθύνει μια επιχείρηση;

ΝΑΙ. Ο Ασφαλισμένος είναι φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο αλλά έχει δικαιοπρακτική ικανότητα και έχει την έδρα του στην Ελλάδα.

24. Ποια έγγραφα πρέπει να επισυνάψω κατά την έκδοση μιας πολιτικής GAP;

Δεν απαιτείται επισύναψη εγγράφων κατά τη σύναψη ασφάλισης GAP, αλλά τα έγγραφα βάσει των οποίων συνήφθη το συμβόλαιο GAP θα επαληθευτούν όταν προκύψει απώλεια.

1. Έχω χάσει το συμβόλαιό μου, πώς μπορώ να λάβω αντίγραφο του συμβολαίου μου;

Γράψτε στην εξυπηρέτηση πελατών μας info@wagas.gr, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε σε αυτό το θέμα.

2. Γενικοί όροι και προϋποθέσεις Ασφάλισης
3. Έγγραφο Πληροφοριών Ασφαλιστικού Προϊόντος
4. Κανονισμοί ιστότοπου

Regulamin serwisu

5. Πληροφοριακό Έγγραφο
6. Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων

Ενημερωτικό έγγραφο για τους ασφαλισμένους της Helvetia.

1. Μπορεί να αγοραστεί ένα συμβόλαιο GAP από την WAGAS για ένα όχημα που δεν είναι μισθωμένο;

ΝΑΙ. Η μορφή χρηματοδότησης οχημάτων δεν έχει σημασία (μετρητά, δάνειο, χρηματοδοτική μίσθωση)

2. Μπορώ να ασφαλίσω ένα αυτοκίνητο που θα νοικιαστεί σε βραχυχρόνια μίσθωση;

ΟΧΙ. Σύμφωνα με τις διατάξεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, τα αυτοκίνητα που ενοικιάζονται για περίοδο μικρότερη των 12 μηνών εξαιρούνται από την ευθύνη.

3. Μπορώ να συνάψω ασφάλεια WAGAS για μοτοσυκλέτα/σκούτερ;

ΟΧΙ, δεν έχουμε προσφορά για αυτήν την κατηγορία οχημάτων αυτήν τη στιγμή.

4. Μπορώ να ασφαλίσω ένα τροχόσπιτο;

ΟΧΙ, δεν έχουμε προσφορά για αυτήν την κατηγορία οχημάτων αυτήν τη στιγμή.

5. Δεν βρήκα το όχημά μου κατά τη συμπλήρωση της αίτησης ασφάλισης, τότε τι;

Επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με αυτό το θέμα.

+30 2111983613

info@wagas.gr

6. Πώς προσδιορίζεται η αξία του αυτοκινήτου μου;

Κατά τη σύναψη σύμβασης ασφάλισης GAP, η αξία του αυτοκινήτου προσδιορίζεται με βάση το τιμολόγιο αγοράς ή την αξία από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης έναντι τρίτων. Το τιμολόγιο που αποτελεί τη βάση για τον προσδιορισμό της αξίας δεν μπορεί να είναι παλαιότερο των 90 ημερών από την ημερομηνία έκδοσής του και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης δεν μπορεί να είναι παλαιότερο των 30 ημερών από την ημερομηνία ένταξης στην προστασία GAP.

Σε περίπτωση ζημιάς, η αξία προσδιορίζεται με βάση την αγοραία αξία του ασφαλισμένου οχήματος κατά την ημερομηνία της συνολικής ζημίας, που καθορίζεται από την κύρια ασφαλιστική εταιρεία σύμφωνα με τις διατάξεις του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης, EUROTAX GLASS’S ή INFO- EKSPERT (Πληροφορίες Αγοράς).

7. Τι γίνεται αν θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητο κατά την ασγάλεια GAP;

Η ασφάλεια GAP δεν μεταβιβάζεται αυτόματα στον νέο ιδιοκτήτη του οχήματος και μετά την πώληση του οχήματος, ο ασφαλισμένος μπορεί να υποβάλει αίτηση στην ασφαλιστική εταιρεία για επιστροφή του ασφαλίστρου για την αχρησιμοποίητη περίοδο κάλυψης. Η επιστροφή χρημάτων θα είναι ανάλογη με την περίοδο που δεν χρησιμοποιήθηκε. Εναλλακτικά, με τη συγκατάθεση του παλιού ιδιοκτήτη, η ασφάλεια GAP μπορεί να μεταφερθεί στον νέο ιδιοκτήτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας αγοραπωλησίας.

8. Το όχημα πρέπει να είναι ταξινομημένο στην Ελλάδα;

ΝΑΙ, το όχημα πρέπει να είναι ταξινομημένο στην Ελλάδα.

1. Πόσο χρόνο έχω για να αναφέρω ζημιά;

Σε περίπτωση ζημίας στο πλαίσιο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης που χαρακτηρίζεται ως ολική ζημία, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα, το αργότερο εντός 7 ημερών, εγγράφως για το γεγονός: WAGAS S.A.

2. Ζημιά στο εξωτερικό; Θα λειτουργήσει το GAP;

NAI. Το εδαφικό πεδίο εφαρμογής της ασφάλισης είναι ολόκληρη η Γεωγραφική Ευρώπη.

3. Πότε θα λάβει αποζημίωση ο ασφαλισμένος;

Σύμφωνα με τις διατάξεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, ο ασφαλιστής καταβάλλει αποζημίωση εντός 30 ημερών από την ημερομηνία λήψης της ειδοποίησης μαζί με ένα πλήρες σύνολο εγγράφων (συμπεριλαμβανομένης της εξουσιοδότησης πληρωμής).

4. Ποιος θα λάβει αποζημίωση από την ασφάλεια GAP εάν το αυτοκίνητο χρηματοδοτηθεί με μίσθωση ή αγοραστεί με δάνειο;

Το πλεονέκτημα του GAP από τη WAGAS είναι πρωτίστως η δομή των διατάξεων των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων σε σύγκριση με την προστασία GAP που προσφέρουν οι εταιρείες χρηματοδότησης – προς όφελος του ασφαλισμένου. Η αποζημίωση από το GAP πηγαίνει απευθείας στον ασφαλισμένο, δηλαδή στον χρήστη του οχήματος. Ο ασφαλισμένος έχει το πλήρες ποσό της αποζημίωσης και αποφασίζει για όλους τους διακανονισμούς.

5. Τι γίνεται με τα υπολείμματα μιας συνολικής απώλειας; Πώς αντιμετωπίζονται όταν πληρώνουν αποζημίωση GAP;

Υπολείμματα μετά από ολική απώλεια, τα λεγόμενα, ναυάγιο οχήματος περιλαμβάνεται στην αποζημίωση που λαμβάνεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης κατά τον διακανονισμό της ζημίας. Το ναυάγιο παραμένει στη διάθεση του ασφαλισμένου.

6. Σε ποιες περιπτώσεις μπορεί ο ασφαλιστής να αρνηθεί να καταβάλει αποζημίωση;

Δεν θα καταβληθεί αποζημίωση για το GAP εάν:

  • Δεν υπήρξε οικονομική ζημία. Η κύρια ασφαλιστική εταιρεία πλήρωσε το 100%. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή του ασφαλίστρου για την αχρησιμοποίητη περίοδο προστασίας.
  • Η ζημιά έγινε εκτός της περιόδου προστασίας.
  • Η ζημιά προέκυψε ως αποτέλεσμα βαριάς αμέλειας του χρήστη του οχήματος ή όταν ο ασφαλισμένος συνέβαλε εσκεμμένα στη ζημιά (π.χ. αφήστε το όχημα ξεκλείδωτο με τα κλειδιά μέσα).
  • Ο ασφαλιστής αστικής ευθύνης έναντι τρίτων αρνήθηκε να καταβάλει αποζημίωση, δεν υπήρχε λόγος να πληρώσει την απαίτηση.
1. Μπορώ να αγοράσω ασφάλεια GAP σε δόσεις;

ΟΧΙ, προς το παρόν η μόνη επιλογή πληρωμής είναι εφάπαξ.

2. Πώς ξέρω ότι η πληρωμή είναι ασφαλής;

Σε όλη τη διαδικασία αγοράς, η σύνδεσή σας είναι κρυπτογραφημένη και ασφαλής. Εάν αποφασίσετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, θα ανακατευθυνθείτε σε ασφαλείς τραπεζικούς ιστότοπους με προστασία 128-bit SSL. Χειριστής πληρωμών – Η Stripe δεν έχει πρόσβαση σε δεδομένα άλλα από αυτά που είναι απαραίτητα για την εγγραφή πληρωμών.

1. Ποια προσωπικά δεδομένα υφίστανται επεξεργασία;

Επεξεργαζόμαστε μόνο τις πληροφορίες που μας έχετε δώσει και για τους σκοπούς για τους οποίους έχετε συναινέσει.

Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας για να διαχειριστούμε τις πολιτικές σας, να βελτιώσουμε τη διαδικασία επικοινωνίας και διευθέτησης αξιώσεων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, κάντε κλικ εδώ.

2. Πώς μπορώ να ζητήσω τη διαγραφή της επεξεργασίας των προσωπικών μου δεδομένων;

Για να αφαιρέσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση δεδομένων, επικοινωνήστε με το personaldata@wagas.gr

Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας το αργότερο εντός 30 ημερών. Εάν η προθεσμία των 30 ημερών δεν μπορεί να τηρηθεί, θα ενημερωθείτε αμέσως και την ημερομηνία που θα λάβετε απάντηση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, κάντε κλικ εδώ.

1. Τι γίνεται αν κάνω λάθος και παρέχω εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια;

Εάν η ασφάλεια έχει εκδοθεί λανθασμένα, επικοινωνήστε απευθείας με τον διαχειριστή του προγράμματος WAGAS S.A. με τον αριθμό τηλεφώνου 211 1983613 ή τη διεύθυνση e-mail info@wagas.gr, αναφέρετε το σφάλμα και επισυνάψτε πρόσθετα έγγραφα, εάν χρειάζεται. Η WAGAS θα ετοιμάσει το παράρτημα και θα το στείλει ηλεκτρονικά στην υποδεικνυόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός δύο εργάσιμων ημερών.

Μενού