Συχνές ερωτήσεις
Η ασφάλεια GAP είναι μια συμπληρωματική ασφάλιση στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης.
Το GAP προσφέρει προστασία για την αρχική αξία του οχήματος (από την ημερομηνία ασφάλισης) σε περίπτωση που συμβεί γεγονός που οδηγεί σε ολική απώλεια ή κλοπή.
Η ασφάλεια GAP καλύπτει τη διαφορά μεταξύ της αρχικής τιμής ενός νεοαγορασμένου οχήματος ή της αξίας που καθορίζεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης σε περίπτωση οδήγησης του οχήματος και την αγοραία αξία του οχήματος κατά την ημερομηνία της ολικής απώλειας.
Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση ολικής απώλειας, ο ασφαλισμένος θα λάβει δύο αποζημιώσεις: μία από το βασικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο και μία από το συμβόλαιο GAP, επιτρέποντάς του έτσι να αγοράσει ένα αυτοκίνητο παρόμοιας κατηγορίας/αξίας με το αυτοκίνητο που έχασε.
Κανείς από εμάς δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον, αλλά κάτι είναι σίγουρο: ατυχήματα και κλοπές συμβαίνουν κάθε μέρα. Αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε!
Εδώ είναι κάποια γεγονότα που μπορεί να σας εκπλήξουν:
- Μια σύγκρουση ή ατύχημα, συμβαίνει κάθε 6 λεπτά. Φανταστείτε το!
- Οι ολικές ζημιές; Μετριούνται σε εκατομμύρια ευρώ.
- Κάθε ώρα, ένα αυτοκίνητο εξαφανίζεται, και μόνο το 20% τους ανευρίονται.
- Καιρικές συνθήκες όπως ισχυρές βροχοπτώσεις και πλημμύρες έχουν καταστρέψει χιλιάδες οχήματα.
Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι η ασφάλεια GAP. Αυτή η ασφάλεια καλύπτει την απώλεια αξίας του οχήματός σας, προσφέροντας σας την άνεση που χρειάζεστε. Με την ασφάλεια GAP, θα βρεθείτε πίσω στο δρόμο γρηγορότερα και με λιγότερες ανησυχίες.
ΝΑΙ. Επιλέξτε την πιο ευνοϊκή προστασία για εσάς με την καλύτερη ασφάλιστρη συνειδητοποιώντας να εξασφαλίσετε ότι η συμφωνηθείσα ασφάλεια Αστικής Ευθύνης καλύπτει όλους τους κινδύνους σχετιζόμενους με την πλήρη ζημιά και την κλοπή του οχήματος.
Η πλήρης λίστα είναι διαθέσιμη στους Όρους και Προϋποθέσεις Ασφάλισης.
Δεν ασφαλίζουμε:
- οχήματα που νοικιάζονται βραχυπρόθεσμα
- χρησιμοποιούμενα ως ταξί, Uber, Bolt, Free Now
- χρησιμοποιούμενα για διδασκαλία οδήγησης και εκπαίδευση οδηγών
- προνομιούχα οχήματα (οχήματα εξοπλισμένα με μπλε ή πορτοκαλί φως, αστυνομία, ασθενοφόρα ή άλλα οχήματα διάσωσης)
- συγκεκριμένες μάρκες / μοντέλα όπως: Ariel, Aston Martin, Bentley, Ferrari, Hummer, Lamborghini, Lotus, Maserati, Maybach, Mitsubishi σειρά Evo, Nissan GT-R, Rolls Royce, Subaru SVX, Impreza WRX, STI
- οχήματα που έχουν κατασκευαστεί ή εισαχθεί για αγορές εκτός Ευρώπης, όπως η αμερικανική αγορά.
ΟΧΙ
Η ασφάλιση GAP μπορεί να αγοραστεί εντός 90 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης του τιμολογίου για την αγορά του οχήματος ή μπορούμε να την αγοράσουμε 30 ημέρες πριν ή 30 ημέρες μετά την ημερομηνία ανανέωσης του ασφαλιστηρλιου συμβολαίου αστικής ευθύνης.
Τα ασφαλιστικά έγγραφα (GTC, IPID, Πληροφοριακό Δελτίο) θα αποστέλλονται στην παρεχόμενη διεύθυνση e-mail μετά την αποδοχή της αίτησης ασφάλισης, ενώ το ασφαλιστήριο θα αποστέλλεται στην παρεχόμενη διεύθυνση αμέσως μετά την καταγραφή της πληρωμής για το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο.
Εάν δεν συμβαίνει αυτό, σας συμβουλεύουμε να ελέγξετε εάν το μήνυμα από εμάς δεν έχει σταλεί στον φάκελο SPAM ή εάν o φάκελος εισερχόμενων δεν είναι γεμάτος.
Η ασφάλιση είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εκδοχές:
- 24 μήνες
- 36 μήνες
- 48 μήνες
- 60 μήνες Η συνδρομή για την ασφάλιση καλύπτει ολόκληρη την περίοδο ασφάλισης και είναι πληρωτέα εφάπαξ.
ΝΑΙ. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης πρέπει να ισχύει για όλη τη διάρκεια της ασφάλισης GAP.
Εάν το ασφαλιστήριο ακυρωθεί πριν από την ημερομηνία λήξης του, το ασφάλιστρο μπορεί να επιστραφεί πλήρως ή εν μέρει στον κάτοχο της ασφάλισης. Η επιστροφή του ασφαλίστρου είναι δυνατή σε περίπτωση υπαναχώρησης από την ασφάλιση εντός 30 ημερών, εάν ο αντισυμβαλλόμενος είναι φυσικό πρόσωπο / 7 ημέρες, σε περίπτωση επιχειρηματιών, από την ημερομηνία σύναψης του συμβολαίου ή σε περίπτωση πώλησης του όχημα.
Στην περίπτωση πώλησης του οχήματος (χωρίς ασφάλιση) όταν το ασφαλιστήριο δεν έχει μεταβιβαστεί στον νέο αγοραστή.
Σε περίπτωση πληρωμής του 100% της αξίας του οχήματος από την κύρια ασφαλιστική εταιρεία σε σχέση με ολική απώλεια ή κλοπή του οχήματος.
Το ποσό του ασφαλίστρου που επιστρέφεται θα εξαρτηθεί από το χρόνο για τον οποίο το ασφαλιστήριο προστατεύει τον ασφαλισμένο. Κάθε φορά το ασφάλιστρο επιστρέφεται κατόπιν γραπτής αίτησης του ασφαλισμένου και είναι ανάλογο του αχρησιμοποίητου χρόνου.
Είμαστε βέβαιοι ότι τα προϊόντα μας είναι κατάλληλα για κάθε πελάτη. Ωστόσο, εάν θέλετε να τερματίσετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, θα βρείτε τις απαραίτητες πληροφορίες εδώ.
Μπορείτε να ακυρώσετε το ασφαλιστήριό σας στέλνοντας τη συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη φόρμα ακύρωσης με ταχυδρομείο – στη διεύθυνση που αναγράφεται στο συμβόλαιο GAP ή με e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση e-mail: info@wagas.gr
Αυτό μπορεί να συμβεί σε πολλές περιπτώσεις, π.χ.:
Όταν αγοράζετε ένα μισθωμένο όχημα, η αξία του οχήματος στο τιμολόγιο θα είναι χαμηλότερη από την πραγματική, τρέχουσα αγοραία αξία του αυτοκινήτου και σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε θυμάσται να εισάξετε την αξία από το τρίτο μέρος ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης ως αρχική αξία.
Το αυτοκίνητο εισήχθη από το εξωτερικό, ο κάτοχος της ασφάλισης έχει αποτίμηση από ανεξάρτητο πραγματογνόμονα, η οποία ήταν η βάση για τη σύναψη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης – τότε θα πρέπει να εισάξετε την αξία από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης ως την αρχική τιμή.
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε από κατάστημα προμηθειών, η τιμολογιακή του αξία διαφέρει από την αξία του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης. Σε μια τέτοια περίπτωση, η χαμηλότερη τιμή είναι η κυρίαρχη τιμή.
Θα πρέπει πάντα να θυμάστε ότι η ασφάλεια GAP προστατεύει το κεφάλαιο που επενδύεται στην αγορά του αυτοκινήτου. Εάν το αυτοκίνητο αγοράζεται λαμβάνοντας υπόψη τις εκπτώσεις (π.χ. εκπτώσεις vintage και άλλες) και επομένως – πληρώσαμε λιγότερα για το αυτοκίνητο από την τιμή καταλόγου και την αγοραία αξία που προκύπτει από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης τρίτων, τότε η προστασία GAP καλύπτει το ποσό που πράγματι πληρώθηκε.
Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορούμε να δεχτούμε μια σάρωση της σύμβασης μίσθωσης που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα του αντισυμβαλλομένου, τα δεδομένα του οχήματος, την ημερομηνία αγοράς και την αξία του οχήματος ως επιβεβαίωση της αγοράς του οχήματος και της αξίας του.
Για να αποφύγετε επιπλοκές στη διαδικασία διευθέτησης αποζημιώσεων, ενημερώστε αμέσως τον διαχειριστή του προγράμματος για αλλαγές στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο (π.χ. αλλαγή αριθμού κυκλοφορίας οχήματος).
Μπορείτε να αναφέρετε τις αλλαγές απευθείας στον διαχειριστή του προγράμματος WAGAS S.A. μέσω τηλεφώνου 211 1983613 ή ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@wagas.gr
Η Helvetia Global Solutions Ltd ενεργεί ως ασφαλιστική εταιρεία σε αυτό το πρόγραμμα. Helvetia Global Solution Ltd, εγγεγραμμένη στο Πριγκιπάτο του Λιχτενστάιν με αριθμό FL 0002.191.766-9, με έδρα στο Vaduz (FL-9490) στην Aeulestrasse 60, εξουσιοδοτημένη να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα βάσει της Συμφωνίας Ελεύθερου Εμπορίου και Κοινής Αγοράς του ΕΟΧ ( Ευρωπαϊκός Οικονομικός Χώρος)
• Βαθμολογήθηκε “A” από την Standard & Poor’s Rating Services
• Ασφαλιστικός ηγέτης στην Ελβετία.
• με ισχυρή θέση στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων: στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ισπανία και την Ιταλία·
• δραστηριοποιείται στους τομείς ζωής, ακινήτων και αντασφαλίσεων για περισσότερους από 5 εκατομμύρια πελάτες
Η WAGAS S.A. πρωτίστως, είναι ασφαλιστικός πράκτορας και διαχειριστής αυτού του ασφαλιστικού προγράμματος και έχει όλα τα απαραίτητα πληρεξούσια για να ενεργεί για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας.
Η ασφάλεια GAP συνάπτεται με βάση τα ακόλουθα έγγραφα:
– άδεια κυκλοφορίας,
– πλήρες ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης,
– τιμολόγιο αγοράς.
ΝΑΙ. Ο Ασφαλισμένος είναι φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο αλλά έχει δικαιοπρακτική ικανότητα και έχει την έδρα του στην Ελλάδα.
Δεν απαιτείται επισύναψη εγγράφων κατά τη σύναψη ασφάλισης GAP, αλλά τα έγγραφα βάσει των οποίων συνήφθη το συμβόλαιο GAP θα επαληθευτούν όταν προκύψει απώλεια.
Γράψτε στην εξυπηρέτηση πελατών μας info@wagas.gr, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε σε αυτό το θέμα.
Regulamin serwisu
Ενημερωτικό έγγραφο για τους ασφαλισμένους της Helvetia.
ΝΑΙ. Η μορφή χρηματοδότησης οχημάτων δεν έχει σημασία (μετρητά, δάνειο, χρηματοδοτική μίσθωση)
ΟΧΙ. Σύμφωνα με τις διατάξεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, τα αυτοκίνητα που ενοικιάζονται για περίοδο μικρότερη των 12 μηνών εξαιρούνται από την ευθύνη.
ΟΧΙ, δεν έχουμε προσφορά για αυτήν την κατηγορία οχημάτων αυτήν τη στιγμή.
ΟΧΙ, δεν έχουμε προσφορά για αυτήν την κατηγορία οχημάτων αυτήν τη στιγμή.
Επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με αυτό το θέμα.
+30 2111983613
info@wagas.gr
Κατά τη σύναψη σύμβασης ασφάλισης GAP, η αξία του αυτοκινήτου προσδιορίζεται με βάση το τιμολόγιο αγοράς ή την αξία από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης έναντι τρίτων. Το τιμολόγιο που αποτελεί τη βάση για τον προσδιορισμό της αξίας δεν μπορεί να είναι παλαιότερο των 90 ημερών από την ημερομηνία έκδοσής του και το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης δεν μπορεί να είναι παλαιότερο των 30 ημερών από την ημερομηνία ένταξης στην προστασία GAP.
Σε περίπτωση ζημιάς, η αξία προσδιορίζεται με βάση την αγοραία αξία του ασφαλισμένου οχήματος κατά την ημερομηνία της συνολικής ζημίας, που καθορίζεται από την κύρια ασφαλιστική εταιρεία σύμφωνα με τις διατάξεις του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης, EUROTAX GLASS’S ή INFO- EKSPERT (Πληροφορίες Αγοράς).
Η ασφάλεια GAP δεν μεταβιβάζεται αυτόματα στον νέο ιδιοκτήτη του οχήματος και μετά την πώληση του οχήματος, ο ασφαλισμένος μπορεί να υποβάλει αίτηση στην ασφαλιστική εταιρεία για επιστροφή του ασφαλίστρου για την αχρησιμοποίητη περίοδο κάλυψης. Η επιστροφή χρημάτων θα είναι ανάλογη με την περίοδο που δεν χρησιμοποιήθηκε. Εναλλακτικά, με τη συγκατάθεση του παλιού ιδιοκτήτη, η ασφάλεια GAP μπορεί να μεταφερθεί στον νέο ιδιοκτήτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της συμφωνίας αγοραπωλησίας.
ΝΑΙ, το όχημα πρέπει να είναι ταξινομημένο στην Ελλάδα.
Σε περίπτωση ζημίας στο πλαίσιο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου αστικής ευθύνης που χαρακτηρίζεται ως ολική ζημία, ο λήπτης της ασφάλισης ή ο ασφαλισμένος υποχρεούται να ειδοποιήσει άμεσα, το αργότερο εντός 7 ημερών, εγγράφως για το γεγονός: WAGAS S.A.
NAI. Το εδαφικό πεδίο εφαρμογής της ασφάλισης είναι ολόκληρη η Γεωγραφική Ευρώπη.
Σύμφωνα με τις διατάξεις των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, ο ασφαλιστής καταβάλλει αποζημίωση εντός 30 ημερών από την ημερομηνία λήψης της ειδοποίησης μαζί με ένα πλήρες σύνολο εγγράφων (συμπεριλαμβανομένης της εξουσιοδότησης πληρωμής).
Το πλεονέκτημα του GAP από τη WAGAS είναι πρωτίστως η δομή των διατάξεων των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων σε σύγκριση με την προστασία GAP που προσφέρουν οι εταιρείες χρηματοδότησης – προς όφελος του ασφαλισμένου. Η αποζημίωση από το GAP πηγαίνει απευθείας στον ασφαλισμένο, δηλαδή στον χρήστη του οχήματος. Ο ασφαλισμένος έχει το πλήρες ποσό της αποζημίωσης και αποφασίζει για όλους τους διακανονισμούς.
Υπολείμματα μετά από ολική απώλεια, τα λεγόμενα, ναυάγιο οχήματος περιλαμβάνεται στην αποζημίωση που λαμβάνεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης κατά τον διακανονισμό της ζημίας. Το ναυάγιο παραμένει στη διάθεση του ασφαλισμένου.
Δεν θα καταβληθεί αποζημίωση για το GAP εάν:
- Δεν υπήρξε οικονομική ζημία. Η κύρια ασφαλιστική εταιρεία πλήρωσε το 100%. Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για επιστροφή του ασφαλίστρου για την αχρησιμοποίητη περίοδο προστασίας.
- Η ζημιά έγινε εκτός της περιόδου προστασίας.
- Η ζημιά προέκυψε ως αποτέλεσμα βαριάς αμέλειας του χρήστη του οχήματος ή όταν ο ασφαλισμένος συνέβαλε εσκεμμένα στη ζημιά (π.χ. αφήστε το όχημα ξεκλείδωτο με τα κλειδιά μέσα).
- Ο ασφαλιστής αστικής ευθύνης έναντι τρίτων αρνήθηκε να καταβάλει αποζημίωση, δεν υπήρχε λόγος να πληρώσει την απαίτηση.
ΟΧΙ, προς το παρόν η μόνη επιλογή πληρωμής είναι εφάπαξ.
Σε όλη τη διαδικασία αγοράς, η σύνδεσή σας είναι κρυπτογραφημένη και ασφαλής. Εάν αποφασίσετε να πληρώσετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, θα ανακατευθυνθείτε σε ασφαλείς τραπεζικούς ιστότοπους με προστασία 128-bit SSL. Χειριστής πληρωμών – Η Stripe δεν έχει πρόσβαση σε δεδομένα άλλα από αυτά που είναι απαραίτητα για την εγγραφή πληρωμών.
Επεξεργαζόμαστε μόνο τις πληροφορίες που μας έχετε δώσει και για τους σκοπούς για τους οποίους έχετε συναινέσει.
Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας για να διαχειριστούμε τις πολιτικές σας, να βελτιώσουμε τη διαδικασία επικοινωνίας και διευθέτησης αξιώσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, κάντε κλικ εδώ.
Για να αφαιρέσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από τη βάση δεδομένων, επικοινωνήστε με το personaldata@wagas.gr
Θα απαντήσουμε στο αίτημά σας το αργότερο εντός 30 ημερών. Εάν η προθεσμία των 30 ημερών δεν μπορεί να τηρηθεί, θα ενημερωθείτε αμέσως και την ημερομηνία που θα λάβετε απάντηση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων, κάντε κλικ εδώ.
Εάν η ασφάλεια έχει εκδοθεί λανθασμένα, επικοινωνήστε απευθείας με τον διαχειριστή του προγράμματος WAGAS S.A. με τον αριθμό τηλεφώνου 211 1983613 ή τη διεύθυνση e-mail info@wagas.gr, αναφέρετε το σφάλμα και επισυνάψτε πρόσθετα έγγραφα, εάν χρειάζεται. Η WAGAS θα ετοιμάσει το παράρτημα και θα το στείλει ηλεκτρονικά στην υποδεικνυόμενη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός δύο εργάσιμων ημερών.